onsdag 28. september 2011

Strategi for Fiction AS

5 kommentarer:

  1. Det her så pent ut, Jesper. Jeg orket ikke lese innholdet, men hadde allikevel en god opplevelse da jeg vandret gjennom slideshowet.
    Takk :)

    SvarSlett
  2. Hei Jesper!
    Sliden din er fin og grei. Jeg syns du har valgt gode mål og ta andre gode valg på bedriftens vegne. Bra du har med mye tall og info om bedriften innledningsvis.
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  3. Hei Jesper!

    Fin presentasjon du har. Må innledningsvis si at jeg ikke fikk med meg hva bedriften din faktisk gjør? Føler at det hadde vært litt vesentlig å hatt med ;) Syntes også du kunne hatt en liten innledning på blogginnlegget, og ikke bare presentasjonen i seg selv ;)

    Ellers virker strategien din god, og den får med mange viktige punkter som en bedrift må forholde seg til, bra du har fått med litt etikk også! Det tenkte ikke jeg på ;)

    Karoline :)

    SvarSlett
  4. Flott presentasjon. Vi kommer nærmere tilbake til måling mot slutten av dette faget og da vil du kanskje ha mer konkrete ting å fylle en slik strategi med på dette punktet. Strategien din er overordnet, og kunne kanskje vært enda mer konkret på enkelte punkter.

    SvarSlett
  5. Flott presentasjon! Jeg er enig med at den kunne gått mer i dybden og kanskje vært litt mer konkret? Ellers får du med mye informasjon og presentasjonen er veldig oversiktig.

    SvarSlett